Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą. Proponujemy różnorodne rodzaje treningów, dopasowanych do różnego stopnia Twojego zaawansowania, a także efektów jakie chcesz osiągnąć. W The One znajdziesz zarówno zajęcia grupowe oraz treningi personalne.

Zajęcia grupowe

Stanowią podstawę metody Pilates. Odbywają się w komfortowych 12-osobowych grupach i trwają 50 minut. Zajęcia odbywają się zarówno na macie jak i na profesjonalnym sprzęcie: MV Chair (Krzesło do pilates), Spring Board oraz Arc Barrel (Łuk).

Zapoznaj się z opisem wszystkich zajęć na macie i wybierz Trening idealny dla Siebie!

offer01.jpg

Intro Pilates

Cel: poznanie fundamentalnych zasad Pilates takich jak prawidłowa postawa, oddech, koncentracja, precyzja, poprawne ustawienie ciała w poszczególnych ćwiczeniach oraz przygotowanie do uczestnictwa w innych zajęciach.

Sprzęt: mata, spring boardy, mv chairs, łuki oraz przyrządy takie jak piłki, taśmy, magic circle oraz rollery.

Poziom: osoby początkujące, osoby po dłuższej przerwie w ćwiczeniu oraz średnio-zaawansowane, które chcą udoskonalać swoją technikę od podstaw.

offer02.jpg

Open Pilates

Cel: integracja fundamentalnego repertuaru Pilates z bardziej zaawansowanymi wariacjami ruchowymi, budowanie świadomości ciała oraz zwiększanie wytrzymałości i elastyczności.

Sprzęt: spring boardy, mv chairs, łuki oraz przyrządy takie jak piłki, taśmy, magic circle oraz rollery.

Poziom: osoby średniozaawansowane oraz zaawansowane.

offer03.jpg

Morning Pilates

Cel: kombinacja wzmacniających i energetycznych ćwiczeń Pilates na dobry początek dnia.

Sprzęt: spring boardy, mv chairs, łuki oraz przyrządy takie jak piłki, taśmy, magic circle oraz rollery.

Poziom: zajęcia dla każdego bez względu na poziom zaawansowania.

offer04.jpg

Mama Fit

Cel: utrzymanie aktywności fizycznej w ciąży, szybki powrót do formy po porodzie.

Sprzęt: spring boardy, mv chairs, łuki oraz przyrządy takie jak piłki, taśmy, magic circle oraz rollery.

Poziom: osoby na każdym poziomie zaawansowania, zapraszamy najwcześniej 6 tygodni po porodzie, panie w ciąży uczestnictwo w zajęciach tylko za zgodą lekarza prowadzącego od 3 miesiąca.

offer05.jpg

Power Pilates

Cel: nauka wymagających pozycji oraz sekwencji ćwiczeń.

Sprzęt: spring boardy, mv chairs, łuki oraz przyrządy takie jak piłki, taśmy, magic circle oraz rollery.

Poziom: osoby zaawansowane.

offer06.jpg

Trening personalny

Trening tzw. „ jeden na jeden” pozwoli idealnie dopasować zestaw ćwiczeń do twoich potrzeb. Dzięki temu w krótkim czasie uzyskasz pożądany efekt. W tym treningu instruktor ma możliwość skoncentrować swoja uwagę tylko na tobie i przez to zmaksymalizować efekt ćwiczeń.

offer07.jpg