Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą. Proponujemy różnorodne rodzaje treningów, dopasowanych do różnego stopnia Twojego zaawansowania, a także efektów jakie chcesz osiągnąć. W The One znajdziesz zarówno zajęcia grupowe oraz treningi personalne.

Zajęcia grupowe

Stanowią podstawę metody Pilates. Odbywają się w komfortowych max. 12-osobowych grupach i trwają 50 minut. Zajęcia odbywają się zarówno na macie jak i na profesjonalnym sprzęcie: system sprężyn Spring Board oraz Arc Barrel (Łuk).

Zapoznaj się z opisem wszystkich zajęć na macie i wybierz Trening idealny dla Siebie!

offer01.jpg

Pilates

Cel: poznanie fundamentalnych zasad Pilates takich jak prawidłowa postawa, oddech, koncentracja, precyzja, poprawne ustawienie ciała w poszczególnych ćwiczeniach oraz przygotowanie do uczestnictwa w innych zajęciach.

Sprzęt: mata oraz przyrządy takie jak piłki, taśmy, magic circle oraz rollery; w zależności od wielkości grupy ćwiczymy również  z użyciem systemu sprężyn "spring bord" oraz łuków. 

Poziom: osoby początkujące, osoby po dłuższej przerwie w ćwiczeniu oraz średnio-zaawansowane, które chcą udoskonalać swoją technikę od podstaw.

dsc1941.jpg

Reha Pilates

Cel: zajęcia dla osób z zespołami bólowymi kręgosłupa (dyskopatia, kręgozmyk), po urazach stawów, mięśni, więzadeł, ze zmianami zwyrodnieniowymi, z wadami postawy. Zajęcia prowadzi mgr rehabilitacji - instruktorka piltates .

Sprzęt: mata oraz przyrządy takie jak piłki, taśmy, magic circle oraz rollery; w zależności od wielkości grupy ćwiczymy również  z użyciem systemu sprężyn "spring bord" oraz łuków. 

Poziom: osoby początkujące i średnio-zaawansowane.
 

 


 

dsc1975.jpg

Morning Pilates

Cel: kombinacja wzmacniających i energetycznych ćwiczeń Pilates na dobry początek dnia.

Sprzęt: mata oraz przyrządy takie jak piłki, taśmy, magic circle oraz rollery; w zależności od wielkości grupy ćwiczymy również  z użyciem systemu sprężyn "spring bord" oraz łuków. 

Poziom: zajęcia dla każdego, bez względu na poziom zaawansowania.

2289421014650885502533825438637895026290090n.jpg

Hatha Joga

Cel: uzupełnienie techniki pilates o delikatną, wzmacniającą i rozciągającą praktykę Hatha Jogi; asany wzmacniają kręgosłup, uelastyczniają mięśnie ze szczególnym uwzględnieniem mięśni głębokich – odpowiadających za ochronę organów wewnętrznych i kręgosłupa.

Sprzęt: mata

Poziom: zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

dsc6276.jpg

Power Pilates

Cel: nauka wymagających pozycji pilates 

Sprzęt:mata oraz przyrządy takie jak piłki, taśmy, magic circle oraz rollery; w zależności od wielkości grupy ćwiczymy również  z użyciem systemu sprężyn "spring bord" oraz łuków. 

Poziom: osoby zaawansowane.

dsc2144.jpg

Bbarre

Cel: trening z elemantami kardio: fussion tańca, pilatesu, jogi i baletu:program stanowi intensywne narzędzie do kształtowania sylwetki.

Sprzęt: drążek baletowy,mata, piłki, taśmy.

Poziom: trening dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

35886239169439503732273145094300454748160n.jpg

Pilates Obwodowy

Cel: dzięki sekwencji ćwiczeń pilates w formie stacji zadaniowych ulepszamy pracę, siłę i elastyczność mięśni oraz zakres ruchu w stawach.

Sprzęt: mata oraz przyrządy takie jak piłki, taśmy, magic circle oraz rollery; ćwiczymy również  z użyciem systemu sprężyn "spring bord" oraz łuków i krzeseł do pilates. 

Poziom: trening dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

Trening personalny

Trening tzw. „ jeden na jeden” pozwoli idealnie dopasować zestaw ćwiczeń do twoich potrzeb. Dzięki temu w krótkim czasie uzyskasz pożądany efekt. W tym treningu instruktor ma możliwość skoncentrować swoja uwagę tylko na tobie i przez to zmaksymalizować efekt ćwiczeń.

dsc1855.jpg